Trött som vanligt / Veckans blogg



Kul att det tjatas om hur trött jag är hela tiden, men jag är så förbaskat trött att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen snart. Tidig kväll för mig! Önskar timmarna kunde gå lite snabbare så kanske man skulle få med sig herrn min också på en och samma gång. :)
Blev lite illamående efter maten också, men har ingen aning om var det kom ifrån. Förvisso har jag ju mått illa den större delen av dagen idag så det kanske inte berodde på att jag åt heller. :question: I vilket fall som helst så ska jag försöka hålla mig vaken ett tag till!






Ni får fortfarande inte missa vinnaren av veckans blogg.
[http://jjosefinemattsson.blogg.se/]





Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback