Tack älskling - verkligen tack!

Min älskling är den bästa. Inte nog med att vi har 1 år och 11 månaders dagen idag - utan han lagade mat till mig OCH gav mig sin iphone! Vem gör en sådan grej (han uppenbarligen men utöver)? Kan man ha en bättre sambo?
Ni får inte tro att jag älskar honom för allt fint han skämmer bort mig med för han skämmer även bort mig med sin kärlek, ömhet och glädje! Har jätte svårt att förstå att han har stått ut med mig i snart två år - och jag är så glatt tacksam! Utan dig dör jag. Förgör mig inte, någonsin.
Utöver allt vackert som har hänt under dagen så har jag varit hemma, är ganska kass just nu. :( Känns inte alls roligt. Hade ju hoppats på full vecka - men inte det inte. Å andra sidan så har jag ju bara varit borta tre dagar sen vi började - vilket är väääldigt lite. :)
Nu blir det snart promenad med hundarna, inte tar dem någon hänsyn att man är sjuk, inte. ;) Skämt å sido!




Kommentarer
JOSEFINE THYBERG

kram söta du!

2011-01-27 20:09:13
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
alexandra

sv: Det är liksom det underbara o roliga sällskapet vid namn Essa som gör att jag överhuvudtaget går dit.

och liksom.. med tanke på att det inte är just dedär jag vill studera så känns det onödigt även om jag vet att jag måste gå denna kursen till att ta mig vidare till nästa nivå, tema kultur.

men jag ska peppa mig själv.

Puss

2011-01-28 06:01:48
URL: http://starfuckersink.blogg.se/
alexandra

undrar vad vi missade i skolan igår btw? o:

Förresten, saknar dig. :)

2011-01-28 06:05:04
URL: http://starfuckersink.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback