Plugga matte

Ska se till att kolla över matten också, har ett test att göra - men eftersom jag missat mycket innan jul så minns jag knappt ingenting så det är lika bra att göra några testuppgifter för att se vad jag minns.





Inte direkt spännande, men det är lika bra så jag får det gjort och kan fortsätta och förhoppningsvis blir klar med matten denna termin - hoppas hoppas hoppas! Men å andra sidan skulle jag ju kunna studera ytterligare ett år till - med tanke på att det är när man är 21 som man måste ta studielån, så hinner jag nog allt faktiskt. Hade varit underbart!




 


Kommentarer
Alexandra Salomonsson

Allt bra idag? :)

- alexandra

2011-01-20 14:44:06
URL: http://allysandra.blogg.se/
Alexandra Salomonsson

svar jaha okej :)

jag borde egentligen plugga.. har två läxförhör imorn plus ett No prov. usch!

2011-01-20 15:14:51
URL: http://allysandra.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback