Mer vadå sa du!?

Nu ska jag försöka komma på att skriva någon som inte har med att göra hur trött jag är för det är väl inte så svårt att lista ut. Å andra sidan så har jag ändå sovit bra inatt.
Nåja, blir ganska slapp dag idag med, svenska på morgonen sen två tema lektioner - end of the day! Känns hur bra som helst! Har äntligen börjat med något på temat som verkar intressant. :) Kanske blir lite roligare att arbeta denna gång. Något som är mindre roligt är ju att det vräker ner snö igen. Från plusgrader och äcklig halka, till groteskt mycket snö igen. Älskade sa innan ha gick att det säkert hade kommit 1 dm, jag hoppas han såg fel. :mad: Jag orkar inte med mer snö, det är ju vädret som håller mig förkyld, haha. Och så toppen på detta så har jag en liten hund (den minsta av dem) som inte lyssnar för fem öre. Han har redan gjort ifrån sig inne, biter i mina kläder, skäller och har sig. Morgonhumör!? Status: grinig.






Någon annan än jag som är trött på snön nu?




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback