Första lektionen avklarad

Gått ganska fort faktiskt men vi har ju endast kollat på film. Den är förbaskat intressant eftersom det handlar om skolmasaken som hände för några år sedan i USA. Och man får se USA: s massproduktion av vapen och hur mycket USA faktiskt ställt till med. Väldigt svårt att förstå att allt sånt verkligen har hänt. :question:
Nåja, som vanligt har både jag och Alex bänkat oss framför datorerna i datorsalen för att fördriva tiden. Vi börjar redan vid tio igen, och så har vi bara en lektion efter kommande också, sen är det tammesjutton helg! Helt underbart. :) Måste se till att kunna diskutera lite mer angående slutet av månaden med Alex med tanke på att tiden springer iväg. På måndag är det redan den 17:e och det vore bra om vi kom fram till något. :D Inte för att vi inte kommit fram till något alls, men det vore bra att få allting klart! :)
Nåja, ska springa in i klassrummet och fortsätta rita lite eftersom det var det jag höll på med under filmen också (jag tittade faktiskt massvis på filmen också!). Återkommer redan nästa rast för ytterligare ett inlägg! :D
Ber också om ursäkt för att mina inlägg har blivit tråkigare sen jag började skolan, men jag har inte direkt tid till att blogga lika extremt som jag kunnat göra under tiden jag gått hemma. :thumbdown: Ska försöka göra mitt bästa trots min skolgång! Skulle göra mig gladare och möjligtvis er också, om jag höll igång med annat än bara prat om skolan också. :)




Kommentarer
Johanna Fåglund - Foto

Svar: Aa, det gjorde jag, sen har jag beskurit dom lite också :P

2011-01-14 12:01:21
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
FlizanLizan

sv: idag händer inte ett skit haha ;P

2011-01-14 15:39:20
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
JOSEFINE THYBERG

jo :) tack!



kraaam

2011-01-14 19:53:33
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
marina

sv: :)

Görs ikväll då?

2011-01-14 21:00:06
URL: http://marinapalme.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback