Film snart(?)

Ja, nu snart ska nalle och jag kolla film hade vi tänkt oss, så fort han är klar med hans jota han skulle göra. :tired: Otroligt vilken tid det tar, blir mongo snart, haha. Och trött börjar jag bli! Och längtar till nästa månad gör jag också! Kan inte riktigt fatta att det är två år mellan mig och min älskade den 27:e februari. Tiden har gått så himla snabbt. Nu är det väl inte långt kvar innan man har bebismage och allt annat mysigt man kan tänkas ha när man hållit ihop såhär länge, och längre! ;) Längtar lite måste jag säga. Lite avund på alla dem som går med magar i vädret, men å andra sidan väntar jag hellre tills jag har levt klart min ungdom och tar ut det jag vet att jag inte kommer kunna göra på samma sätt sen. :) Tycker det känns bäst för mig, och jag tycker verkligen inte illa om dem som valt att gå och bli gravida i ''tidig ålder'' så att säga (med tanke på att jag själv är 19). Jag tycker det är ett stort steg i vuxenlivet.
Hur om helst, film var det ja. Jag fick min älskade att bli övertygad om att se Bowling for Columbine - vilket faktiskt var den filmen vi såg i skolan också. Jag tycker den var sevärd och jag vet inte riktigt om jag uppfattade allt från filmen när den sågs i skolan så därför väljer jag att se den nu, på hemmafronten istället. Otroligt vad USA ska lägga näsan i blöt och hur deras vapenindustri ser ut.




Kommentarer
JOSEFINE THYBERG

okej, skönt det också ibland :) samma här faktiskt :)

2011-01-15 23:56:50
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
marina

sv: jadå :)

2011-01-16 01:53:57
URL: http://marinapalme.blogg.se/
FlizanLizan

sv: hehe yeah ;)

allt bra idag? :)

2011-01-16 10:04:02
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback