Done!



Ett par lata killar som slöar på soffan, innan smågrabbarna vaknade till liv. Då var det dags för matte att lägga av med städandet och gå ut i det regnrusk vi nu har haft under dagen. Efter det hade min älskade tydligen vaknat till liv och blivit aktiv och har hjälpt mig, så nu har vi fått en drastisk skillnad! Jag är nöjd!





Klandra inte min karl över hur han bäddar, jag vet faktiskt inte själv hur han bär sig åt. Men jag tycker det är gulligt! :blush: Jag har inte hunnit fotografera resten av lägenheten men jag måste säga att det är fint där också, även om bildbevis för det saknas. ;) Det blev väl ändå skillnad?



Kommentarer
eemmaaj

smakar den där krämen man hr på tänderna något? :o

2011-01-08 19:42:07
URL: http://saveu.blogg.se/
Anonym

Nu är det helg och dags för en ny tävling i bloggen igen, där du kan vinna ett härligt kitt från body shop det enda du behöver göra är att meddela mig att du är med!



Kram natalies.se

2011-01-08 20:30:52
URL: http://natalies.se

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback