Att duscha är skönt

Det tycker då jag! :) Måste säga att det var riktigt härligt med en varm dusch. Och nu efter detta blev jag så ruskigt sugen på en kopp varm choklad. Känns som om jag inte gör annat än att dricka det. Borde låta bli, men ibland kan jag bara inte göra det. Funderar också skarpt på att sätta mig med mitt zoo tycon och bara fortsätta ta det allmänt lugnt. :) Vet också att Alexandra lånar en bild jag fotograferat och målar av den med oljefärg, så jag väntar på resultatet också!
Det där med att fotografera idag vet jag inte om jag orkar. Men vem vet, jag kanske får fnatt och får för mig att göra det ändå! Nu vet jag i alla fall att jag snart ska ut med hundarna och ta sambon med mig över till pappa som behövde hjälp med något. :)


Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback