Äntligen hemma

Jag har i stort sett precis kommit innanför dörren, känns skönt att vara på hemmaplan! :) Är måttligt trött också, och det gillas inte! Vet i sjutton hur det kommer sig att jag ska vara så trött hela tiden för. :question:
Skoldagen för övrigt har varit riktigt trevlig! Vet inte vad som har fått mig att få bättre inställning till skolan - kanske börjar motivationen triggas fram? Ingen aning, men det är skönt att slippa känna den där jobbig aggressiva känslan jag jämt hade när jag kom därifrån.
I vilket fall som helst så funderar jag starkt på att krypa ner i sängen en sväng med underbaraste för att bara vara en sväng - möjligtvis sova någon timme eller så, hade ju inte varit helt fel. Men först ska han få lite mat i magen eftersom han var hungrig min lille nalle. :)
Sen peppar vi inför slutet av månaden då jag och min älskade tänkt bjuda hem Alex och hennes pojkvän Oskar på en taco kväll och ha det lite trevligt! :) Mycket att se fram emot - men jag kan ju inte undgå att längta till nästa månad som mest, haha! Ge mig den 25:e februari - gärna den 27:e också, bara bra saker händer kommande månad! Fy sjutton vad jag är lycklig!




Kommentarer
JENCIOUS

längtar också till februari! :D fyller du år då? :)

kram!

2011-01-11 16:34:28
URL: http://jencious.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback