Videoblogg?

Har fått förfrågningar om jag inte kan göra videoblogg. För det första vet jag inte vad sjutton jag ska säga - utan att få saker att låta så tillgjort då det är enklare att skriva. Verkar som om jag inte direkt kommer ha något bra att säga, någonsin, haha. Sen förstår jag mig inte på detta, någon kan gärna få förklara:


Ansök om ett fullständigt (och gratis) konto för att dela annonsintäkter 50/50

Ansök

 

Just nu har du ett testkonto. Om du vill ta bort alla begränsningar som finns med ett testkonto, få större exponering av dina videos och tjäna pengar på alla dina videovisningar genom att dela på annonsintäkterna 50/50 måste du ansöka om en uppgradering till ett fullständigt (och fortfarande gratis) konto.


 


Kommentarer
A B I R ♥

sv; Heh okej, jag ska sticka till stan, hur mår du då ? :)♥

2011-02-22 13:22:59
URL: http://abir.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback