Vaken

Har nu varit vaken i snart en timma. Känns som om jag vaknade lite för sent än vanligt. Å andra sidan kan jag väl inte göra så mycket åt saken heller. Är igentjock med slem i halsen och en tvärtäppt näsa. Orkar verkligen inte med denna förkylning. :thumbdown: Jag är dock tacksam över att jag slipper det tunga över bröstet som har varat i två dagar tidigare. Nåja, är allmänt tung i huvudet och mår pyton. Fortfarande as ledsen över att vara medveten om att det bara är 8 dagar kvar till lön vilket HADE betytt en ny kamera, som numera betyder ''synd för dig för du får ingen'' eftersom annat, GIVETVIS skulle komma emellan. Som vanligt med min tur - och tro mig jag blir ju alltid lika glad för det är ju alltid mig det drabbar. Så förbaskat underbart, lovar.
Nåja, får försöka släppa det där - börjar bli jobbigt. Påverkar min vardag ganska mycket om jag ska vara ärlig. Mer än vad jag trodde att det kunde göra. Kanske är det för att jag brinner för fotografering och att besvikelsen tog hårdare än väntat? Var nog framför allt eftersom jag var så inställd på att få den, så förväntansfull. Låter precis som om allt annat i pryl-väg hade kvittat om jag inte fått, och ja, det hade nog varit skillnad på ett par skor, men just detta. Fattar inte själv, och det suger.




Kommentarer
BEAUTY SECRETS Vinn hårprodukter!

Hoppas du har en trevlig torsdag !:)



Delta gärna min utlottning av proffs-hårprodukter finis!<3

2011-02-17 13:26:17
URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/
JOSEFINE THYBERG

usch, det lät inte så kul! hoppas du mår bättre snart :/



allt är bra med mig, lite stressad av skolan bara.

kram :)

2011-02-17 18:27:10
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback