Snart kommer älskling

Sitter hemma hos mami och bubblar lite strunt. Lillebror var tydligen också vaken, vilket inte alls är vanligt. Haha, nåja inväntar älskling som slutar nu så får vi se hur lång tid det tar innan jag får sms efter att han klivit in innanför dörren och upptäcker att jag inte är hemma. :) Så söt är han!
Oh, längtar som en glaning till på söndag också! Låter precis som om jag längtar till veckans slut, så att skolan börjar igen, men det är inte riktigt så tänkt. På söndag firar jag och min älskade sambo 2 år! 2 underbara år tillsammans, trots alla motgångar. Jag har i alla fall gett mig sjutton på att det ska hålla längre, för jag vet att vi kan - uppenbarligen eftersom vi aldrig gett upp. :)
Nåja, sen när han kommit hem är det bara för mig att börja med maten. Känns himla dumt att ha hoppat över frukosten. Kunde tagit mig en frukt eller något - men har helt enkelt inte hunnit. Så himla typiskt mig. Tycker inte jag hinner något, någonsin. Stressa stressa stressa! Inte konstigt att jag är så uppe i varv hela tiden, haha.




Vill passa på att påminna er om att det snart är dags för att dra den lycklige vinnaren! Nu behöver jag bara 13 deltagare till! Se till att värva folk så går det fortare. :)

http://essavond.blogg.se/2011/february/sugen-pa-sista-inbjudan-till-bloggsvar-se-h.html







Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback