Priset från Josign.se hemma

Vilken tur att jag var kvar såpass länge hos mina föräldrar. I posten dumpade det ner ett fint litet kuvert som var till mig (ja, jag har mig skriven hos dem än) och det var från Josign.se - halsbandet med valfritt foto-ord hade kommit. Upptäckte dock att det stod ''hotographer'' och inte ''photographer''. Tog kontakt med henne för att se om det var något man skulle kunna åtgärda. :) Kul att jag fick hem det idag i alla fall! Var riktigt roligt. :)
Ska bli kul att få min uppstättning av hårtängerna som jag vann för några dagar sen. Känns som om min otur i allt vänder till lite mer lycka. Ibland kan även den med mest otur ha tur, kolla bara på mig. ;) Slänger upp bild på det söta brevet jag fick med från Josign.se också. Tycker samtliga kan gå in och kika på hennes sida - galet mycket fint!








Kommentarer
Anne

Allt bra idag?:)

2011-02-22 15:23:58
URL: http://enligtannie.blogg.se/
alicia

Fin blogg ! :D

2011-02-22 16:04:48

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback