Motivation och inspiration noll

Har inte haft något intressant att skriva om nu på senare tid - kanske är det för att jag själv känt mig tömd på allt. Hamnade i en svacka och har varit äckligt deppig, men förhoppningsvis så är det på gång åt rätt håll igen.
Har haft en galet trevlig dag idag - trots mitt extremt konstiga humör. Blivit rasande i samtliga skobutiker som finns, plus att jag har någon form av ''inte-tycka-om-mig-själv'' period (vilket kanske inte är så konstigt heller) som är förbaskat jobbig. Att kolla kläder är inte ens roligt (var det i alla fall inte idag - jag vill ha snabbare resultat av dieten) och det gjorde mig bara arg. Speglarna dummade sig och påpekade hela tiden min storlek så jag undvek dem. Men utöver detta så fick jag mig ett nytt ''skal'' så att säga till min iphone, nya hårspännen (som min älskade ÄLSKAR att jag slarvar bort) och en trevlig måltid på PAUS Café & Kök, där vi tog oss en varsin sallad! Mycket smaskigt. :)
Har haft en förbaskat jobbig mensvärk som inte velat ge med sig som gjort att jag missat en vecka i skolan vilket är mindre nice. Lite arg på mig för det, faktiskt. Och nu har jag tvättstugan med min onda rygg! Toppen, livet leker verkligen. Så därför ska jag unna mig en ansiktsmask ikväll, lite tacos och nörda vidare med min nuvarande favoritlåt och möjligtvis uppmuntra mig själv med DENNA! Aldrig fel, aldrig fel. Men allt detta får alltså ske efter att jag är klar med den dumma !?@#% tvättstugan.



Kommentarer
alexandra

Dont worry, be happy! <3

2011-02-05 05:24:42
URL: http://starfuckersink.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback