Längre tid än tänkt

Tog visst längre tid än vad jag hade räknat med. Inget samtal, inget sms - ingenting? Haha, börjar tro att han inte hittat hem ännu. Nåja, får väl invänta ett tag till innan jag beger mig hemåt för att laga lite mat. Börjar faktiskt bli hungrig nu. :) Får se vad jag hittar på att göra! Trött är jag också, dumma hundar som bråkat med mig hela morgonen. Well, vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer nu mer än: älskling, ser du detta och råkar vara hemma - varför har du inte hört av dig för? Haha. ;)









Kommentarer
Anton Kouba

Sv: Åh!! Behövde höra en sådan stärkande kommentar nu, tack Therese! You're awesome!

2011-02-22 14:47:42
URL: http://Antonkouba.se

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback