Jag avskyr att vara sjuk OCH ledsen

Jag står inte ut! Hur sjuk har man lov till att bli? Förstår inte riktigt. Snoret rinner, ögonen rinner, huvudet dunkar och det känns som om jag befinner mig i en bubbla p.g.a huvudet vilket gör att det låter konstigt och klumpigt när folk pratar med mig. Fy sjutton! :(
Vill bara ha hem nalle nu, och få gosa ner mig i hans famn och bli lite omhändertagen ordentligt. Bli lite ompysslad.
Har fortfarande inte smällt det där med kameran. Har suttit och räknat på våran ekonomi och ja, jag förväntar mig inte så mycket även om det ser ut som så att det skulle kunna räcka, men det är ju bara att invänta lönespesen och se vad de siffrorna säger. :( Längtar fast ändå inte. Vill inte förvänta mig för mycket. Räcker med detta nu.




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback