Jag är avundsjuk

Satt just och kollade över Fokis blogg där jag stötte på hennes videoinlägg om hennes och Rickys lägenhet! Tror jag dör av avund! Nog att jag är höjdrädd, men detta är bedårande! Mest är jag nog avundsjuk på deras tre badrum, framför allt hennes egna badrum, samt hennes garderober! Sen att jag är avund över lägenheten i sig är ju en annan sak! :) Tycker verkligen att ni borde ta och kolla in deras nya boende och faschineras likväl som jag gjorde. Kan tänka mig att jag inte är den enda som tappat hakan över denna video! Det är galet, verkligen galet - på ett postivt sätt!
För att uppleva det jag just berättat så tycker jag att ni kan klicka HÄR!
Nå vad tycker ni? Skulle ni själva kunna bo sådär? Jag skulle verkligen kunna göra det, och trotsa min höjdrädsla. :)


Kommentarer
Melissa

Haha, fan vad fint dom hade det :(

Utsikten slog ju allt!

Fy vad orättvist!

Hahahahaha <3



Hittade en rolig sak.

Btw;

http://fokis.se/2011/02/lappkonst-av-paige-tomphson/#comments

2011-02-19 04:33:34
URL: http://melissadollar.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback