Godmorgon min kära läsare

Har anlänt till skolan tillsammans med Alex. Alltid är vi här 20-30 minuter innan första lektion. Dels för att prata, och dels för att blogga. :) Har på senare tid haft bloggtorka, och som jag sagt så har det haft sina randiga skäl. Vet inte om jag repat mig så jätte bra efter händelsen, men jag har fortfarande kramper i magen och mår dåligt. Men jag antar att det försvinner med tiden, hoppas jag.
Nu är jag i alla fall på skolan igen, så jag hoppas att jag inte kommit efter för mycket efter en veckas frånvaro. Och jag som skulle bättra mig. :thumbdown: Nåja, nu är det nya tag. :) Har inte direkt något speciellt att skriva nu heller för att vara ärlig så jag tycker att det låter bra att runda av här.




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback