Godmorgon

Har nu varit vaken i sådär en halvtimma.Ganska skönt, men jobbigt sätt att vakna på. Blir tokig, haha. Dumma jyckar. :) Ska snart hoppain i duschen innan jag går ut med dem små liven, och kanske tar en titt förbi hos mami - men det återstår och se om hon är vaken än d.v.s. Annars blir jag kvar hemma och plockar lite småplock här hemma så det slipper att bli så mycket att städa varje gång man storstädar. Sen ska jag hinna med att träna lite - gud tack mami för den där hima tränings grejen, den är super! :) Och förhoppningsvis dra med hundarna på långpromenad! Kanske två gånger idag dessutom, kanske kan ragga upp nalle så han följer med. Är ju faktiskt roligare att gå med någon som kan ta ena hunden då dom springer kors och tvärs med deras koppel! Jätte roligt. Oh, ironi! :)
Nåja, om jag skulle ta och träna lite först innan man duschar och sen gå ut med dem. :)







Kommentarer
Malin

sv: ja de är helt sjukt!

När jag var liten så ville jag vara kille för jag älskade fotboll, jag älskade att kolla på batman på tv, på maskerader så ville jag vara stålmannen, jag skämdes inte för att rapa eller prutta offentligt och då började de väl väckas en oro i mina föräldrar att jag skulle bli en sån som föddes i fel kön eller lesbisk eller något sånt. Så dem gav mig barbie dockor, rosa klänningar, lila skor och allt det där så dem försökte få in mig i den här ''tjej'' världen men dem lyckades inte så bra.

och jag har också levt utanför dessa ramar vilket gav mig samma konsekvenser som dig. och det är helt sjukt, för att man är stark och lever de liv man vill leva så ska man inte bli accepterad?

2011-02-23 10:35:58
URL: http://uschmalin.blogg.se/
ONLYZOZISH - ZEINAB

Frågestund på bloggen just nu!

Ställ gärna en fråga! :)

2011-02-23 10:42:06
URL: http://onlyzozish.blogg.se/
Malin

sv: jag älskade också bilar och lego, sen hade jag min kusin som förebild så jag lyssnade inte på britney spears, spice girls och vilka tjej band som nu fanns, jag lyssnade på typ metallica och slipknot.

Ja men får man inte leva de liv man vill leva så vet man inte i dagens läge vem man är, dem har liksom aldrig byggt upp sin egna identitet för att dem har levt på de sättet som samhället ville att dem skulle leva! jag tycker lite synd om dem, okej dem har kanske 140 personer att umgås med, men hur värt är de att ungefär 138 av dem snackar skit om personen och utnyttjar personen. Allt i dagens samhälle handlar om att ha så många kompisar som möjligt, ha dem snyggaste kläderna och se snygg ut. Det är dagens samhälle.. helt sjukt.

2011-02-23 11:06:26
URL: http://uschmalin.blogg.se/
angelica

sv okej va härligt :) jag mår toppen!

2011-02-23 11:35:56
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Malin

sv: ja men precis! Och jag kom på en kul grej som hände i skolan som faktiskt har med detta att göra!

Jag är ju en ganska stark person som väljer vilka jag vill umgås med och inte, jag vill inte umgås med folk som tar min energi och som jag vet dagen efter kommer snacka skit om mig så jag har VALT att inte umgås med någon i klassen förutom Mathilda för hon är precis som mig. Vill bort från allt drama, vill liksom inte bli baktalad för att man inte lever inom den där jävla ramen. Sen va Mathilda sjuk en dag i skolan så jag satt själv på lektionen och då kommer en lärare fram och frågar om jag är MOBBAD! liksom det var en självklarhet för honom att om en person i dagens samhälle är ensam i skolan så måste den vara mobbad bara för att alla är så ynkliga och svaga så det fanns inte en tanke hos honom att jag inte VILLE vara med dem utan jag var mobbad! helt sjukt!

2011-02-23 11:37:33
URL: http://uschmalin.blogg.se/
Josäfin :>

Gryym deisgn :D

2011-02-23 12:48:35
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
frisör laalee

heej, vill du lära dig göra äkta hollywoodlockar med platttång, tycker jag du ska kolla in videon som finns i min blogg;)

2011-02-23 14:04:00
URL: http://laalee.blogg.se/
laalee

vad skrev jag??:S

2011-02-23 14:04:24
URL: http://laalee.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback