Glad alla hjärtans dag

Någon som ska göra något speciellt denna dag? Eller blir det som för mig, en helt vanlig vardag? 
Någon som tycker att själva alla hjärtans dag är onödig?
Jag tycker det - i månt och mycket. Varför kan man inte visa extra kärlek lite när som helst och inte bara på en specifik dag? Tycker inte att dagen i sig är totalt värdelös för det, men jag tycker bara att dem enda som gynnar sig denna dagen är alla affärer. :) Hur som helst, nu ska inte detta bli ett nedlåtande inlägg om hur jag ser på alla hjärtans dag utan nu ska jag i alla fall önska ER alla en trevlig alla hjärtans dag - och hoppas att den blir super härlig!


 


Kommentarer
Nathalie Nyrén

Tack desamma! :)

2011-02-14 10:16:26
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback