Galet

Precis. Galet förbaskat trött är jag. Nåja, första lektionen avklarad. Och jag hade såklart tagit fel på dagarna så jag fick för mig att det var onsdag idag och fick inte med mig varken skrivhäftet eller matteboken. Så himla typiskt! :mad: Vet dock var jag var på ett ungefär, men i alla fall. Trött jag blir på mig själv ibland.
Var inne hos Kerstin för en timme sen, pratade om studielån osv. Visade sig att jag inte alls behöver ta det om jag inte vill - någonsin. Underbart! Och så visade det sig att jag till nästa termin, efter hösten får in mer pengar på kontot. Ligger 2600:- istället för mina 1050 + matersättningen. Dock måste jag fylla i något dumt papper först, sen för varje gång jag är sjuk så måste jag ringa försäkringskassan och meddela det och inte till skolan eftersom dem har kontakt med CSN. Nåja, hellre det än mina fjuttiga 1050, haha.
Kan då äntligen börja lägga undan pengar. Förhoppningsvis. Nåja, humöret sjönk visst ganska drastiskt.




Kommentarer
JOSEFINE THYBERG

ja det är jag säker på att du får! :)



kram

2011-02-10 19:13:47
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
JULIA

Är allt bra idag hörrö ? :)

2011-02-10 21:30:56
URL: http://hopppa.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback