Duschen

Nu ska jag ta mig en dusch innan jag ska göra vid mig och möta Emil som kommer om sådär 40 - 50 minuter. Hoppas bara jag hinner duscha så jag inte missar hans samtal. Vore ju bra och veta när han är påväg osv. Hur som helst, fåt bli ett kort inlägg mina kära små vänner för annars hinner jag inte det jag ska. Hoppas hoppas hoppas att jag hinner slänga upp lite mer inlägg idag med tanke på allt som står på schemat. Annars får jag väl helt enkelt (oavsett oartigheterna) ta mig tid till det. Tappar ju galet mycket läsare på att inte blogga på en dag och det vore ju trist. Nåja, bråttom bråttom bråttom!



Kommentarer
angelica

sv okej va härligt :) jag mår jättebra!

2011-02-25 11:43:44
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback