Bakat

Har hjälpt mor att baka ihop en tuppkaka, som det så tjusigt heter. :) Tog bilder under tiden jag bakade (eftersom mamma lagade mat samtidigt) men fars dator tycks inte hitta mina bilder i min iphone, så jag får slänga upp bilderna i detta inlägg senare! Jag var till en början sugen på att smaka, men icke sa jag! Jag har gett mig sjutton på att gå ner nu - och jag tappade suget ganska fort när jag hellre tog mig en mörk smörgås med paprika på. Smaskigt värre! :)
Nalle ringde mig nyss också, för han hade visst kommit hem - hade inte tänkt på att klockan var så mycket, haha så jag var visst efterlängtad. Får ta och bege mig ganska snart. Ska bara hälsa på far min som precis kom innanför dörren. Sen blir det hem och plocka lite för imorgon kommer Emil. :) Ska bli riktigt kul!







Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback