Godmorgon världen

Nu har man fått i sig lite frukost så nu är man mätt och belåten. Ska snart börja städa också! :) Hoppas lite på att det ligger lite paket på posten idag eftersom jag väntar på tre saker. Men å andra sidan gör det mig inget om det inte ligger där och väntar! :)
Imorgon är bästa dagen på länge - och jag tror snart jag spricker av längtan. Skulle ju inte vara fel att ha fredag nu egentligen! Men men, nu ska jag i alla fall sätta fart med att städa - sen har jag lite andra planer för dagen, om tiden finns till annars får jag ta det på lördag eftersom jag har tvättstuga och så imorgon. Har nämligen tänkt mig en insane fotosession med en av de bästa framför kameran så detta ser jag fram emot. Kan redan se bilderna framför mig, haha. Tänker inte skvallra mer om det, för det får ni se sedan! ;)
Föresten, jag har väl inte berättat att jag på sidan om denna har gjort en fotoblogg? ;) Inte det? Nåja, det har jag - och den kommer att dra igång ganska snart! Presenterar den när det börjar bli lite mer aktuellt att använda sig av den. Dock vet jag inte hur denna blogg kommer att drivas, om det är så att jag förflyttar mig helt, eller har denna som ersonlig blogg utöver min fotoblogg - vad tycker ni?



Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback