Vad sjutton?

Förstår mig inte på skolan faktiskt. Den ena läraren säger att det inte är en obligatorisk sak eftersom det är folkhögskola, den andra säger att man måste följa med. Faktum är att jag inte orkar gå på något som tar upp lektionstid som över huvudtaget inte har med någon lektion alls att göra. Jag drog mig hemåt tidigare - dessutom hade jag antagligen inte haft möjlighet att ta mig dit iallafall eftersom det var tänkt att man skulle gå dit och med min knepiga fot så hade det aldrig fungerat. :mad: Och imorgon går jag inte heller, det är sådan dålig kommunikation och dåligt uttalande om information så man vet ju varken bu eller bä. Imorgon skulle vi ut i skogen och plocka svamp, men man skulle tydligen ta sig dit själv? Jag ska betala en avgift till skolan på 750:- och ändå ingår inga resor som är utanför skolan? Hur sjutton ska man bära sig åt om man varken har körkort eller någon som kan köra? Jo, då får man frånvaro oavsett hur gärna man velat med. :mad: Jag åker inte till skolan för att se om jag får plats i en bil eller inte för att möjligtvis inte få plats och få frånvaro för att man inte var med iallafall.
Nej, nu får det vara nog! Gud, vad skönt det var att skriva av sig!
Bäst att börja med maten till nalle som slutar om en kvart, han är säkert hungrig. :)

Hörs senare!



Kommentarer
Powerofme - A new side of me ♥

blir också så irriterande på den skolan med.

kommer inte imorgon, skulle ju förmedla dig det :)

Så vi ses på torsdag gumman :)

Kramar

2010-09-28 20:50:15
URL: http://powerofme.blogg.se/
johanna

okej okej :/ jodå, kom in nyss =)

2010-09-28 21:24:39
URL: http://jjohannaaxelssonn.blogg.se/
FlizanLizan

sv: hehe okej, jora de e najs :)

2010-09-29 13:27:15
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback