Ranch Rush 2 - söndagsgörat!

Hände inte att orken dök upp, så det blev inget städat idag. Istället har jag kollat TV, käkat med sambon min och spelat Ranch Rush 2! Mycket underhållande måste jag säga. Dumma mor min som fått mig att sätta mig med dessa harmlösa spel nu igen! ;) Förvisso klagar jag inte eftersom jag ändå inte orkat med något annat idag. Haha, måste erkänna att det är lite roligt att till och med Fredrik fastnade och har spelat det också.





Detta är nog det roligaste som hänt mig idag, haha. Spännande, inte sant?
Imorgon blir det skola igen, känner mig faktiskt bättre! Dock får jag överleva mitt snorande! Nu får det vara nog!
Tagga!





Kommentarer
Bella

Laman får mig att tänka på kejsarens nya stil, haha! :D

2010-09-13 16:10:54
URL: http://caandylicious.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback