Tacokväll med familjen!

Yes, ikväll blir det tacos tillsammans med hela familjen! :) Håller för tillfället på att packa med prylar som ska med. Här ska vi ha det trevligt! :) Detta ser jag verkligen fram emot! Skönt att göra något gemensamt också. Skulle dock ha åkt ut och plockat lingon, men vädret har bestämt annat så det kanske blir av imorgon om det blir bättre. Vet alltså inte när jag blir hemma ikväll - men kommer givetvis att berätta hur vi hade det. :)
Nu ska jag packa ner några påsar te också!




Bild lånad från google.
Take care gott folk! Nu drar jag mig!




Kommentarer
Emelie

Fin blogg!

Jag ska också ha tacokväll ikväll hihi :D

2010-09-10 18:01:35
URL: http://checkemelie.blogg.se/
Powerofme - A new side of me ♥

va gott, hoppas ni hade det trevligt :D

ses på måndag istället, för då måste ja gå vare sig ja är sjuk eller inte, hehe :P

KRAMAR

2010-09-10 20:34:03
URL: http://powerofme.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback