Super trevlig kväll - lyckad!

Måste säga att detta blev en riktigt lyckad kväll! Har precis kommit hem ifrån mor och far, och vi har haft det riktigt trevligt! God mat, god dricka och ett gott humör! Kombinationen kan inte bli mycket bättre än så. :) Vi spelade två omgångar plump och som jag nämnde så brukar jag vanligtvis förlora, vilket jag gjorde båda gångerna! ;) Men det hindrade inte mig från att ha roligt! :) Är extremt tacksam för den nuvarande vardagen jag har tillsammans med min ''enskilda'' familj, och min familj som innefattar mor, far och bror , givetvis katterna också! :) Nu ska jag se till att ta vara på detta! Börjar verkligen bli nöjd med mitt liv - finns dock vissa förändringar jag vill ska ske! Men det är mina mål som jag siktar mot nu. :)
Hur som helst, nu är jag faktiskt ganska sliten efter en lång dag av trevligheter! Tror dock inte att det kunde slutat bättre än såhär! :)
Funderar starkt på att ta en dejt med sängen och alla dessa kuddar! Ska göra det riktigt bekvämt för mig ikväll. :)
Nu vet jag inte om det blir något mer inlägg ikväll - men ni tappra läsare får väl hålla i er och vänta med spänning! ;)




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback