Söndag - en lugn sådan

Skönt med söndag ändå, faktiskt den enda dagen i helgen nu som jag känner att jag har tillgång till att ta det lugnt med tanke på att jag annars har gjort saker både i fredags och igår. Men det går inte undgå om man har trevligt. :)
Igår blev det att slänga sig i sängen och glo på Dreamcatcher som gick på kanal 5. Såg dock inte klart hela då jag somnade. Drömde dessutom någon konstig dröm inatt, vaknade av att Fredrik frågade vad det var, och sa även att han fanns där. Antar att det var någon form av mardröm eftersom jag tydligen grät(?) Vaknade dock inte av det själv denna gången. Lustigt, haha.
Jaha, som sagt - idag blir det lugnt. Kanske får tummen ur för att städa. Känner att det är mycket jag vill rensa för att inte ha kvar här uppe. Usch och fy, jag har sådant ''design/heminredning''s humör just nu. Och det är så förbaskat tråkigt när jag verkligen är hur slö som helst i kroppen för att ens orka.
Förhoppningsvis gör jag något av denna kreativitet som just nu spökar i huvudet på mig. :) Och får jag för mig att städa så hoppas jag inte att jag får den känslan av förlust när jag slänger något jag inte använder - tycker sånt är så förbaskat jobbigt! :P Nästan en pinsam sak - men ska det vara stilrent så ska det, för sådan är jag. Enkelt och prydligt, stelt och fint!
NEJ, nu får jag sluta prata sådant innan jag blir tokig på mig själv, jag orkar bara inte!
Kommer sluta med att jag gör det ändå, haha. Har redan förslag på saker!




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback