Skäms för att säga det

.. jag börjar bli riktigt dålig på det här. Och jag MÅSTE skärpa mig, för nu har jag fått folk som påpekar att jag uppdaterar dåligt, och det gör jag - så in i @#!? och det är dåligt. Mycket dåligt, men nu är det skärpning. :mad:



Igår var det kulturnatten, jag och min sambo spenderade dagen med min resterande familj på stan, där jag sprang på mina skor som jag flörtade till mig av mina kära päron, så den här gången slapp sambon min. ;) Trivs super i dem och jag ska fixa bild senare också, men först och främst ska jag ta mig an att städa - ORDENTLIGT. Mindre kul faktiskt. :thumbdown: Men det behövs dock. Sen borde jag sätta mig och kolla runt igen efter jacka till Pajjas och hoppas på att jag hittar någon.
Idag är jag trött dessutom, vet inte vad som spökar i kroppen. *suck*




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback