Sen update som vanligt

Jag har faktiskt haft mycket att göra den senaste tiden! Jag trivs dessutom som fisken i vattnet i klassen om jag inte redan har nämnt det! :) Har redan börjat få kompisar och har nu på senare tid lyckats byta nummer med folk och även umgåtts med några även på fritiden. Underbart att återigen få försöka på nytt! :)

Idag har jag iallafall endast varit på svenska lektionen för att lämna arbeten till min grupp som inte gjort ett dyft - så det gör mig inget att jag slapp redovisa för det fick dem göra. ;) Dock hjälpte jag min andra grupp med arbetet om Socialdemokraterna, sen gick jag.

Nu har jag druckit te - försöker repa mig och hoppas på skolgång imorgon! Annars tar jag det på fredag! Jag måste påbörja matten också.

Känner att jag har mycket i skolan numera, därför är jag seg på update, sorry!
Men nu tog jag mig lite tid! UNDERBART!





Kommentarer
Powerofme - A new side of me ♥

filmen var skit bra :D

haha, rekomenderar den starkt :)



tack gumman, du med :)

kommer inte imorgon ska försöka komma på fredag :)

KRAMAR

2010-09-08 20:55:42
URL: http://powerofme.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback