Sängdags

Dags för sängen - har varit trött länge nu, men älskling ska upp tidigt imorgon för sin första dag på jobbet. Hoppas att det går bra, nalle! :)
Ska bli skönt att få sova, men måste ut med vovven innan jag får lov till att dejta sängen. Förvisso går det snabbt, men blir inte mindre trött för det, haha. :)
Har stora planer inför morgondagen då det är den 27:e - med andra ord 1 år och 7 månader tillsammans med min älskade sambo, och vad jag ska göra det är hemligt för jag antar att min sambo sitter och läser detta antingen just nu, eller imorgon. ;) Då kan man inte avslöja saker i förtid inte - överraskning!
Hur som helst, god natt gott folk - ha det fint! :)




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback