Redigering av foto

Nu slänger jag upp någon redigerad bild i brist på annat OCH för att liva upp min blogg lite.
Lovar att jag ska ta tag i att fotografera mer sen när jag skaffat ny kamera, vilket är kommande ganska snart - mer snart än vad jag väntat mig - eftersom sambon börjar jobba och får bättre lön än innan. TOPPEN!






Vill tillägga att hon INTE är flintskallig for real, utan det var ett ''experiment'' vi testade. Dock hade vi både problem och roligt när vi gjorde detta.
Rest in peace de två kondomerna som gick sönder under detta test. ;)




Kommentarer
Bella

NICE SOM FAAN!!!!!!!

2010-09-26 19:47:37
URL: http://caandylicious.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback