Plump, god mat och mycket skratt!

Det blev en förbakat lyckad kväll måste jag säga! Stort tack till alla! :) Det blev att käka innan vi beslöt oss för att spela en runda plump! Självklart kom jag tvåa ;) (vilket vanligtvis inte alls är så självklart då jag oftast förlorar, haha!). Hade det mycket trevligt, och det var kul att göra något roligt av en sådan grå och trist dag som denna. :)
Nu är jag iallafall hemma, vilket antagligen är väldigt uppenbart. Filmen älsklingen och jag ska se börjar inom kort, det blir att se Signs som går på TV5 klockan 22.00 - för er som inte riktigt har koll på vilken det är kan se mer information om filmen här!
Så det blir lite familjemys inom min egna lilla familj nu också - med andra ord, lille snutten (Pajjas) och Fredrik. Även detta ser jag fram emot. Skönt att kunna vräka ut sig i divansoffan! Ett grymt bra kap - ångrar det inte! :)
Nu sitter jag dock på fejjan och kikar runt på vad andra har för sig just nu. Måste även erkänna att jag spelar ett och annat spel där också, haha. Funderar starkt på att glo runt lite på kläder och annat lattjo såvida jag finner ork det vill säga. Slänger upp en å' annan bild på något fräscht möjligtvis. ;)





Kommentarer
Emelie

Svar: Tack! Jodå :)

2010-09-10 21:36:25
URL: http://checkemelie.blogg.se/
Powerofme - A new side of me ♥

hehe, aa det är om honom! fast har en till dröm som är om en annan.



Men han du vet vem, har ja mest drömt om! man önskar att man våga prata med honom. Men han har säkert tjej, skulle inte förvåna mig.



hårtrimmer och filmer :D

KRAMAR

2010-09-10 21:43:21
URL: http://powerofme.blogg.se/
Powerofme - A new side of me ♥

trevligt trevligt :D

då ses vi på måndag :)

KRAMAR I MÄNGDER :)

2010-09-10 21:44:02
URL: http://powerofme.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback