Halsen mår bra!

Nu har halsen gett med sig efter tre dagars intensivt drickande av te. Dock gör det mig inget att jag behövt dricka te då det är så förbakat gott! Dock går jag och nyser som en idiot, men det är smällar man får ta!
Har precis stoppat mat i magen för att lindra hungern så nu är man mätt och belåten dessutom! :)
Satt samtidigt och kollade på Idol audition 3 där dem begav sig till Göteborg och dess begåvningar. Imponerade över att så många ändå hade talang! Bland annat den väl omtalade Sebastian Krantz från programmet Talang var där för att ge allt ett försök! Slutade med att han kom ut med en guldbiljett! Roligt faktikt! :) Juryn tror starkt att han kommer vara en av top 5! Med andra ord höga förväntningar! :)
Hur som helst, inga nämnvärda planer idag inte - lika bra det för just nu känner jag inte för att göra något ändå. :) Ska bli skönt att kunna ta det riktigt lugnt. Sen vet jag ju faktiskt inte om det är så att något inträffar som gör mig sysselsatt ändå. Det återstår att se dock, just nu ska jag bara slappa framför datorn och kolla runt lite som vanligt. :)





Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback