Godkväll

Då var man tillbaka i bloggvärlden, inte med det bästa humöret dock. Känner ett enormt missnöje med allt som har med mitt utseende att göra. Det enda som faktiskt är fint NÄR det är fixat är mitt högra ögonbryn, faktiskt. Ingen ironi. Anyway, i två dagar har jag dessutom haft magkramper så ingen skola för mig, men imorgon är det dags igen!
Förhoppningsvis är det bättre till imorgon då jag oftast bara brukar ha dessa negativa ''störningar'' över en dag, sen kan det gå över. Om inte så förstör det en hel dag för mig och det är så förbaskat jobbigt.
Tror starkt att jag borde gå på min diet igen, eftersom det blivit ett sjuhelsike slarv med det. Och fy vad jag skäms - framför allt över att jag började känna av resultat. Fan, vad trött jag blir på mig själv ibland. :mad: Ska fan i mig ta tag i detta en gång för alla! NÄSTA ÅR ska jag ha blivit smalare och jag ska ta hål i naveln då, så enkelt är det.
Ursäkta för ett så förbaskat negativt inlägg.

P.S Jag körde bil igår och jag var bra ibland.
Hejdå.






Kommentarer
Bella

Du är den bästa av dom bästa gumman! <3

2010-09-23 13:29:19
URL: http://caandylicious.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback