Fotosuget är tillbaka!

Äntligen tog jag mig tid till att fotografera! Möjligtvis ett bra projekt för någon som behöver bli stöttad angående dåligt självförtroende. Kul att jag iallafall har fått god kritik på facebook - tänkte nu dela med mig av dagens vilda och vågade projekt av mig! Menar givetvis styling - inget intimt! Kul att jag äntligen fick testa något mer ''extremt'' denna gången!
Hoppas på att få lika bra kritik av er gott folk! Detta är något bland de bästa bilder jag tagit hittills - detta gör mig givetvis jätte stolt!





Och för er som inte kan kritisera utan att kränka mig eller personen i fråga tycker jag ska låta bli att skriva över huvudtaget, så enkelt var det med det!

Detta är alltså något som kan hända i samband med en väldigt tråkig dag samt brist på något att göra!
''Man tager vad man haver'' heter det ju - och det är till viss del sant, eller hur? ;)




 

 

 



Kommentarer
Powerofme - A new side of me ♥

då ses vi på fredag dårå :D:D

KRAMAR

2010-09-08 21:44:17
URL: http://powerofme.blogg.se/
Bella

Nej.. tror inte det. Ska nog be om uppgifter hem så att jag håller min hjärna i trimm bara. :/ Sen kanske praktik någon dag i veckan men annars vill jag bara ta ett år off ifrån skola och sånt. Men ja som sagt, typ lite så du hade med skoluppgifter och sånt så att man ändå har lite att göra. :)

2010-09-08 22:17:33
URL: http://caandylicious.blogg.se/
Melissa

Du får fota mig någon dag och så :3

2010-09-08 22:39:46
Cazzie

Snyggt sminkat! :D<3

2010-09-09 07:44:17
URL: http://cazzieme.blogg.se/
Anonym

vacker människa på bilden <3

2010-09-09 14:16:27

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback