En lite mer lyckligare dag

Det var lite roligt, för jag läste idag Fredriks horoskop - och det visade sig stämma riktigt ordentligt! Idag var han på jobbintervju och skulle få invänta svar tills imorgon. Två timmar efteråt kom samtalet som var planerat att komma under morgondagen, och vet ni vad? Han fick jobbet! Vilket innebär - flytt, en fast inkomst, en ny kamera för min del och utökning av husdjur! Hur underbart som helst, jag är överlycklig! :D Från en förbaskat dålig dag igår, till en underbart ljuvlig dag idag! Skönt att få en sådan vändning!
Dock har vi inte hunnit fira detta - men det blir det under morgondagen! GUD, SÅ UNDERBART!
Jag satte mig ner för att sukta efter ny lägenhet och andra prylar som beräknas att införskaffa senare förut, och nu kan jag sukta och veta att jag har möjlighet att få det.
Nej, nu ska jag fortsätta hålla sambon min sällskap för att kolla idol. :)






Kommentarer
kicki

Hej hopp :)

Läget med dig idag?

2010-09-25 10:56:05
URL: http://loeria.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback