Canon EOS 500D

Denna ska bli min bebis så snart jag fått råd till den såklart! Givetvis har jag en brutalt övergullig sambo som faktiskt kommer stå för den mesta kostnaden - men tro inte att han blir utan! Det han betalar får han givetvis igen - även om det må vara med saker eller liknande så får han alltid igen tusenfallt.
Jag längtar groteskt mycket - då blir det massvis av nya bilder! Herregud, jag är sjukt taggad på en ny kamera!





Soon you'll be mine!
Underbart - ja, UNDERBART!
Förhoppningsvis kommer inspirationen tillbaka med en bättre kamera än den amatörkameran jag har för tillfället och lyckats överleva med i två år. Otroligt! Puss som F!




Kommentarer
johanna

sv : nej har haft en underbar dag ! :D själv? :)

2010-09-29 21:34:09
URL: http://jjohannaaxelssonn.blogg.se/
Lisa

Jag har oxå tänkt skaffa mig Canon EOS 500! Har du testat den? Är den bra? :)

2010-12-03 23:05:48
URL: http://typisktlisaa.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback