Underbart!

Min dag är ändå räddad, fröken Melissa känner sig antagligen såpass kry att hon ändå vill hit! Så det blir av att fotografera osv. Nu måste jag sätta igång och städa så jag får det gjort, och sätta upp min lilla ''studio''! Detta ska bli riktigt förbaskat kul! :) Sen ska hon göra mig två ärenden av den anledningen till att jag inte har tid, först förbi stan och kolla upp vad en vit kajal kostar, samt att springa förbi min granne för att hämta upp mitt fäste till stativet jag inte haft tid att hämta ännu, med tanke på allt julbak osv. Nu städa städa städa!




Kommentarer
Neahn - [Fotoblogg] och Livet

sv; blir nog mer dagarna som dom kommer! (:

är ingen sån som måste planera timma för timma, utan när jag vill göra något så gör jag det (:

2010-11-22 15:34:32
URL: http://shadowzplay.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback