Tack älskade mormor och Lasse!

Igår hade jag sen tidigare i veckan bestämt träff med mormor och Lasse. De kom över på en fika och så hade jag gjort en varm smörgåstårta! Gissa om den blev god? Mums!
Vi tog fikan som en kompensation för att jag inte kommer kunna vara hos henne på jul, eftersom vi vanligtvis åker dit på förmiddagen för en julfika. Jag fick min tidiga julklapp/present och till min förvåning var det inte bara någon enstaka sak sådär, utan jag fick en hel drös av behövliga saker. Inte just p.g.a att jag flyttat, utan allmänna saker jag känt behov av att ha! Blev helt galen när jag fick se alla grejer - som ett småbarn på julafton! Tänkte slänga in bilder på det fina jag fick! :)






  1. Fotopapper i olika storlekar. Matte och glossy!
  2. Plattång
  3. Två par vantar, varav de rosa är hemgjorda
  4. Två gråa krukor med hjärtan på, en rund högre en oval lång
  5. Två tomtar - en tomtemor och tomtefar
  6. En skitsnygg ''strut'' lampa jag tidigare kollat på
  7. En vas som rent av var sjukt cool!
  8. Monroe prylar till köket
  9. Monroe tavla i 3D
  10. Elvis tavla i 3D
Gosh! Jag blev superglad! Nu kan jag äntligen få ut mina bilder och rama in dem!
Och idag ska jag troligen ''inviga'' min nya plattång! Underbart!

Nu bör jag klä på mig eftersom jag kom ut ur duschen rätt nyligen, stoppa något i magen och sen ut med vovven! Skriver senare!




Kommentarer
FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

2010-11-04 15:41:51
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback