Lite småshop på söndagen, inte fel!

Blev en runda till Media Markt med sambon där vi stötte på de fyra andra filmerna av Van Veeteren som vi inte hittade sist vi var där. Så det blev att köpa dem, for vidare till Rum Interiör där vi fyndade en sjukt fräsch frukt skål i en riktigt fin vinröd färg. Nedsatt pris, sicken tur! Vi åkte vidare till Bauhaus där vi även där fyndade! Tre förbackningar med 20 julkulor i vardera, för 67:- vilket jag tyckte det var helt okej! Det enda som faktiskt saknas nu är våran julgran. Vi har nu tagit beslutet om att ha en vit julgran för att det blir simplast så, då vi inte kan finna en enda svart julgran någonstans. Men inget att deppa för, nu har vi allt utom granen. :)
Är dock förbaskat trött idag, dumma Pajjas som skulle upp och bråka med matte hela morgonen non stop. Ska bli skönt att gå till sängs tidigt ikväll. Mindre skönt med skola imorgon. Faktum är att jag inte tycker om skolan längre. Är skoltrött och irriterad efter att jag kommit hem. Förstår inte, suger ordentligt. Vill att detta år ska gå fort som satan. Fast ändå inte. Äsch, gud vad jobbigt.
Blir i alla fall att fota sen, det har nalle lovat mig. Så tar nog bilen till hamnen - vilket måste bli ganska snart dock!
Nu ska jag gå och städa medan Fredrik är iväg och hjälper pappa att byta däck. :)




Kommentarer
En bögs liv

Okej :) det är bra med mig!



Just nu har jag en tävling i min blogg då jag lottar ut 3 styckna bloggsvar inbjudningar. Gå in på den här länken för att vara med och tävla :)



http://morgans.nu/2010/november/tavling.html

2010-11-07 15:48:24
URL: http://morgans.nu

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback