Goddag!

Har inte hunnit med bloggen idag tyvärr! Men nu är jag på plats och kan skriva igen! :)
Vet inte varför jag inte hunnit egentligen med tanke på att jag inte gjort så mycket, hade lika gärna kunnat blogga från mina föräldrar, men tog mig inte tiden till det. Beror nog mest på att jag inte orkade.
Nu är jag väl ganska seg, sov så förbaskat skönt i morse, men jag antar att Pajjas inte ville att jag skulle sova mer eftersom han var upp i sängen i var och varannan sekund! :) Så jag klev upp ur sängen redan vid tio tiden.
Tog en runda med Pajjas innan jag gick förbi mor och far min. Blev att äta där och invänta Fredrik som också fick mat eftersom han glömde matlådan. :)
I vilket fall som helst, fröken Melissa är ett mirakel! Hon både hittade min tröja jag velat ha länge samt att hon tänker köpa den i födelsedagspresent/julklapp till mig! Vilka underbara personer man har runt om sig. 





Helt underbar! Dock blir den i rosa. Kommer bli finfint! Längtar nästan lite redan nu. ;)
Nå, lite rolig är den i alla fall!



Kommentarer
kicki

Hej vännen =)

hittat på nått kul idag?

2010-11-30 15:48:51
URL: http://loeria.blogg.se/
epicfaiil - sveriges underhållande scene core blogg

Sv: ja katter är super mysiga :) jag har 3 katter. Dock är en av dom (katten så bilden) inte kelig alls :( jättetråkigt eftersom han är min katt :o

2010-11-30 16:17:00
URL: http://epicfaiil.se
Emma

skön tröja :D

2010-11-30 16:36:43
URL: http://saveu.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback