Frimärket - fint smeknamn

Ja, det är ju lite pinsamt att man kan dra på sig något så fult smeknamn. Förvånade mig att Karlsson var tyst. ;) Men till större del stämmer det ju. ''Slickar, sätter på, skickar iväg''. Samtidigt så tycks det vara lite slickeri i andras röv också . Imponerar mig att man inte skäms. Snacka skit tycks vara en special också, men som man brukar säga - man får vad man förtjänar så det är ju inte förvånadsvärt att skitsnacket inte påverkar dem som är omkring, för dem är väl så vana att dem låter det vara. ;) Keep up the good work - gud, så pinsamt!
Säkerligen sipprat ut lite skit nu också för att damen ska känna sig bättre till mods eftersom det verkar vara svårt att hålla sig till verkligheten. ;) Och jag? Avundsjuk? Jag har inget att vara avundsjuk över, jag har sambo, eget boende, håller sams med mina föräldrar och har en sjukt bra relation till min bror. Har allt jag behöver och vill ha, så vad skulle vara så förfärligt att förlora dig? Nehedu, tösen lilla. Dags för dig att inse att du inte är 12 längre.



Nu ska jag bege mig för att införskaffa Fredriks present tills på torsdag! Ska bli riktigt spännande att se vad vi hittar på! Hoppas att herrn blir lycklig i alla fall, för detta är säkerligen något han vill ha men inte tänkt på.
Hur som helst, kommer säkerligen skriva här senare! Om något mycket bättre dessutom. ;) Herregud.
In your fuck-face.



Kommentarer
Melissa

Vissa människor växer aldrig upp ;)

2010-11-16 17:43:58

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback