Ett perfekt citat

Satt på nätet och kollade runt i samband med att jag höll på med en sak till en vän. Stötte på ett citat som passade en viss person så förbaskat bra. Kunde inte låta bli att notera att det något jag på ett ungefär sa senast härom dagen.
Citatet lyder: ''Att vara vacker är som att gå på tunn is. Det leder till stor osäkerhet.''
Jag formulerade mig på ett annat vis dock: ''Att man ser bra ut betyder inte att alla ens problem löses. Man mår inte bättre av att bara se bra ut.''
Det är så förbaskat sant, och skulle nu personen i fråga läsa detta och inse att det är just DEN så hoppas jag att den tar åt sig och försöker förstå vad jag menar med det. För jag är inte avundsjuk.



Nu gör nog nallen min lite mat till oss. Har faktiskt inte ätit något på hela dagen! Vet inte om jag är hungrig heller. *suck* Hur som helst, ska kanske bli lite smaskigt att äta ändå.
Har haft en ruskigt tråkig dag för övrigt, något som inte hänt på länge. Nu är jag bara allmänt rastlös och dör nästan av tristess. :thumbdown:





Därför bjuder jag på en ful cambild också, hehe!
Nej, nu ska jag se hur det går för min karl, och se om det blir någon mat idag! Sen blir det över till far min! :)




Kommentarer
EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg!

sv: de e bara bra :D hur ere själv ? ^^

2010-11-29 21:22:52
URL: http://epicfaiil.se
Jessica

Men så härligt :D

2010-11-29 22:22:04
URL: http://yessicaas.blogg.se/
Jessica

Hihi, precis :D

2010-11-29 22:41:36
URL: http://yessicaas.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback