Done n' done!

Yes, efter ett fullt ös med att städa ordning det värsta i lägenheten så är jag äntligen klar! Ganska skönt att kunna överraska älskling när han kommer hem också, haha. :) Men i alla fall, nu får jag när som helst besök, inväntar ringklockan bara, sen är det återigen fullt ös! Med något roligare denna gång givetvis! :) Fota fota fota - vad kan bli roligare en dag som denna?
Nej, nu ska jag ta och kolla inspiration till crazy make up och hoppas på att man får till något vilt och galet! Detta ser jag fram emot! Bilder kommer nog med största sannolikhet att hamna här och även på pixbox.




Kommentarer
eemmaaj

inget att tacka för ju :)

2010-11-22 21:44:21
URL: http://saveu.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback