1 år och 9 månader!

Hela 1 år och 9 månader har jag och min älskade haft ett underbart förhållande, och jag räknar på ytterligare dagar, månader och år. :) Är så himla lycklig över att jag lyckats stöta på en av de finaste personerna jag vet om. Och jag är lika nykär som jag var i början av allt. Underbar känsla! Skönt att inte känna någon form av att jag skulle vara trött på honom, verkar som om jag helt enkelt inte kan få nog, vilket också kan vara en enorm fördel! Har alltid varit rädd över att jag eller han skulle tröttna, ha viljan att gå isär eller liknande. Men dessa tankar stärker mig samtidigt och bevisar för mig att det är förtillfället(?) en minimal chans att något sådant skulle hända. Tycker att mina känslor för honom är väl besvarade, och han visar lika mycket ömhet och kärlek till mig.
Jag måste vara en av de få töser som har haft turen att stöta på den så kallade ''rätta'' i ung ålder. Vem vet, om 40 år och mer därtill har vi allt tillsammans! Härligt det skulle vara. :)
Och på toppen av allt det fina så vill jag lägga upp en bild på den finaste av dem alla!





Vill även tillägga att han varken har håret eller piercingen kvar, haha. :)




Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback