Antagningsintervju

God morgon gott folk! Idag klockan 13.00 ska jag på antagningsintervju! En intervju för skolan jag har sökt in på - jag hoppas innerligt på det bästa! Dock kan jag inte medge att jag känner av någon större nervositet - snarare någon form av hunger eftersom det kurrar i magen. För övrigt är jag ganska imponerad att jag självmant vaknade vid halv nio tiden idag - men det kan ju också bero på att det är så satans varmt! Att ha solen liggandes mot fönstret från att den går upp till ca 15.00 på dagen så är det inte konstigt att man beklagar sig när man försöker sova! :(
Jaha, och så var det måndag - ny vecka igen! Jag vet inte varför men det känns ganska skönt med ny vecka. Det blir som någon form av nystart igen - men på vad kan jag inte svara på eftersom jag inte vet själv!
Helgen blev iallafall lyckad - jag har inte varit fri från något utan haft full rulle hela helgen. Mycket tacksam för att Gabi, Nalle och Patrik har haft ork och lust till att spendera tid med mig - visserligen har ju inte Fredrik och Patrik något val eftersom vi bor under samma tak, men det är ju iallafall tiden man spenderar tillsammans som räknas!
Hur som helst, den 25:e imorgon, innebär pengar - så då förhoppningsvis ska jag få lov till att införskaffa hårfärg och senare i början på nästa månad blir det en resa ner till Skåne. Hur länge vi blir kvar har jag ingen aning om men det ska samtidigt bli skönt! Sporadiska resor ganska inpå varandra gör mycket - man kanske till och med hinner sakna Norrköping? Nej, skulle inte tro det. :thumbdown:
Jaja, nu bör jag väl sätta igång om jag ska hinna få något gjort! Har en söt och sovande pojkvän bakom mig också, är förbaskat tacksam över att jag har honom - mitt allt.
Ha det bra folket!

Kommentarer
Henrik

ah men de brukar ju oftast vara så....söndagar:P hehe



jaa, de är askul att de är så många kändisar med:) eller ja, som man känner igen, hehe:)



va gör du idag då?:)

2010-05-24 12:44:35
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/
>> En skrivande Amanda <<

vad ska det blir för hårfärg? (:



svar: håller med, det är helt klart Titanic och Grease :D

2010-05-25 19:35:13
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Amis

Fin blogg =)

2010-06-02 10:33:46
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback