Wiie we got a Wii - så roligt!

Faktum var att vi planerade att köpa ett Nintendo Wii i slutet av månaden men kom över ett billigt. Själva konsollen en ny skulle kostat oss 2000:- utan några som helst tillbehör bortsett från en kontroll! Nu fick vi alltså; en konsoll, tre kontroller, 2 nunchucks, 4 spel, 1 extra minne, en laddstation till handkontrollerna, HDMI-kabel, samt kabel till tjock TV och en ratt - allt detta för bara 2000:- precis vad vi hade fått ge för bara konsollen och en handkontroll  nypris! Jag är förbaskat glad över att vi kom över det så billigt. :)





Så, resterande av kvällen kommer spelas bort och så ska vi givetvis se melodifestivalen också! :) Någon annan som planerat och pappas inför andra chansen? :)
För övrigt kommer Wii Fit att införskaffas och då blir det att träna bort det extra fettet man går och bär på - bort med det! Usch ja! :thumbup: Nu ska jag se om Fredrik får någon rätsida på sina grejer och invänta samtal från Mysan och Danne för att se om dem skulle förbi en sväng igen eller inte. Skulle vara trevligt. :)
Och så sitter jag nu och samtalar med min far som även sitter här i rummet och pratar lite strunt samtidigt som han donar i rummet! :) Tänker iallafall kila nu - så ni får ju ha det kalas bra folket!

Kommentarer

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback