Uppdateringar är det jag är sämst på.

Jag börjar skämmas nu över de senaste dagarna då jag faktiskt inte haft tid för att uppdatera. Dels för att Fredriks mor och hennes respektive var på besök och åkte igår, så jag har inte haft någon lust och tid framför allt för att sitta framför min dator och vara osocial. Dels för att det var en kort visit och för att det var första gången de åkte till Norrköping. Det var verkligen trevligt, så vi sprang på stan på tisdagen då jag träffade på Danne också. Vi pratade massa strunt om allt och inget. :) Hur som helst, nu sitter jag med läxor som jag har fram till den 30/3 att göra då det är dags för möte på skolan igen - om bl.a byte av skola, val av inriktning och läxförhör! Och på måndag gäller det - det absolut superviktiga mötet som bara inte får gå fel! Börjar faktiskt bli lite nervös, eftersom många planer ligger bakom beslutet. Jag hoppas dem kommer fram till det betänkta beslutet - för jag kommer allt närmre min hund så det spånas på sådana också - gissa om jag längtar? :) Synd bara att nervositeten biter i kroppen - är rädd för att få ett avslag som får negativ inverkan på mig. Jag vill verkligen att det går igenom! Och jag vet att ett flertal av mina nära håller tummarna för våran del, hoppas ni läsare gör detsamma! :)
Nu måste jag iallafall ägna mig åt det jag har mest behov av att göra just nu - d.v.s de spännande läxorna! Vi hörs gott folk - ta hand om er!

Kommentarer
Henrik

hehe ja, de ärm ånga som e förkylda...suck

men de blir ju varmare tack o lov:) hehe

jo, men de är bra med mig alla fall, och i helgen var ja bara hemma o tog de lungt:)



händer nu ikväll då?

2010-03-18 18:40:36
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/
Nicole

Lycka till med läxorna och hoppas mötet går bra =) Kram Nicole

2010-03-20 01:00:03
URL: http://sanzetth.blogg.se/

  • Kommentera inlägget här:

  • Namn:
    Jag är här ofta

  • E-postadress: (publiceras ej)

  • Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback